Rabu, 18 November 2015

Aura Patches Untuk Kolesterol tinggi dan Edaran

Aura Patches Untuk Kolesterol tinggi dan Edaran

Pada hari lain rakan dan saya telah bercakap dan dia memberitahu saya bahawa kolesterol beliau telah meningkat begitu tinggi bahawa doktor mengancam untuk meletakkan beliau pada ubat kolesterol melainkan jika dia dapat membawanya ke bawah. Dia tahu tentang Patches Aura dan mula menggunakan protokol Sirkulasi, Batang Hati dan Stem Darah Patches Aura.

Lima bulan kemudian, dia kembali ke doktor dan keputusan beliau begitu mendalam bahawa doktor ingin tahu apa yang dia lakukan untuk meningkatkan tahap kolesterol beliau begitu banyak. Jumlah kolesterol Beliau, HDL, LDL dan nombor trigliserida semua telah jauh bertambah baik. Dan dia berasa lega kerana doktor tidak lagi mahu untuk meletakkan beliau pada statin dadah. Dia tidak mengubah tabiat pemakanan atau gaya hidup beliau sama sekali (dia sudah makan benar-benar sihat, senaman, dan tidak mempunyai berat badan berlebihan). Dia sangat teruja.

Patches Aura adalah kecil, patch tenaga mesra alam yang direka untuk bekerja dengan banyak masalah kesihatan yang berbeza. Mereka yang melekat dengan pelekat untuk kulit anda atau dibawa di dalam poket. Mereka sebenarnya tidak perlu menyentuh kulit kerana ia bukan bahan kimia atau farmaseutikal. Mereka bekerja dengan tenaga badan anda sendiri semula jadi untuk meningkatkan apa yang mungkin habis atau hilang.

Patch Edaran digunakan untuk aliran yang lebih baik darah, plak arteri, dan pelbagai calcifications seperti pada gigi, batu hempedu, dan buah pinggang batu. Pasukan penyelidik mendapati bahawa orang dengan masalah peredaran darah dan kolesterol yang tinggi yang membawa kepada strok dan serangan jantung sering mempunyai calcifications di tempat-tempat lain dalam badan juga. Mereka bekerja dengan sekumpulan pakar kardiologi yang melakukan pembedahan pintasan arteri dan dengan syarat sebenar dengan plak dan kalsifikasi untuk pengajian mereka. Selama 3 tahun mereka membuat kajian dan dapat menubuhkan energetika masalah peredaran darah. Patch Edaran adalah hasil daripada kajian ini dan direka bentuk untuk memperkenalkan tenaga yang secara beransur-ansur membubarkan tersumbat dan calcifications.

Patch Stem Cell menggunakan sistem maklumat yang kompleks sel batang. Hanya tandatangan maklumat adalah dalam patch. Terapi sel stem untuk darah boleh mengukuhkan dan memulihkan ketekalan darah yang betul. Terapi ini adalah pemulihan darah dan sistem imbangan. Ia membantu untuk mengawal plak arteri dan calcifications.

Terapi Hati Stem bekerja dengan kedua-dua hati dan pankreas. Ia membantu untuk memulihkan fungsi untuk kedua-dua organ dan membantu mewujudkan keseimbangan yang lebih betul gula darah.

Menggunakan patch Edaran sahaja atau 3 tompok bersama-sama adalah satu cara yang baik untuk meningkatkan darah dan kolesterol. Bagaimana baik untuk mempunyai alternatif kepada ubat-ubatan statin yang berbahaya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar