Rabu, 18 November 2015

Homeopati - Selamat dan Perubatan Alternatif Berkesan

Homeopati - Selamat dan Perubatan Alternatif Berkesan

Homeopati adalah satu perubatan alternatif untuk mengubati di rantau ini daripada isu kesihatan. Ia adalah himpunan dicemari sifat tulen, selaras bahan-bahan penyembuhan yang mudah. Homeopati umumnya rawatan yang selamat, kerana ia menggunakan ubat dalam kuantiti yang amat cair dan terdapat biasanya diabaikan atau tiada kesan sampingan. Homeopati adalah paling sesuai untuk penyakit yang serius, dan agak berkesan apabila ditemui dan dirawat pada peringkat awal penyakit.

Homeopati menggunakan ubat-ubatan yang merangsang badan memiliki imun dan pertahanan sistem untuk memulakan proses penyembuhan. Ia merupakan satu pendekatan yang individualizes ubat-ubatan mengikut keseluruhan daripada tanda-tanda fizikal, emosi dan mental orang. Dan ia telah diiktiraf secara meluas untuk selamat.

Homeopati adalah berasaskan prinsip "seperti penyembuhan seperti". Homeopati percaya bahawa gejala yang tidak sihat orang ini adalah tanda-tanda pertemuan badan menentang penyakit dan mereka cuba untuk membangkitkan, dan bukannya menghalang reaksi beliau. Penyembuhan homeopati diberikan untuk menyembuhkan satu set tanda-tanda pada orang yang sakit, yang boleh berlaku pada orang yang sihat.

Ubat homeopati adalah ubat alternatif yang menggunakan ukuran mikro perkara dari kilang, mineral dan haiwan untuk membangkitkan tindak balas penyembuhan semula jadi yang orang '. Ia adalah satu sistem halus individualizing kuantiti kecil ubat untuk memulakan tindak balas penyembuhan. Tidak seperti ubat-ubatan lain, yang terutamanya mensasarkan proses fisiologi yang berkaitan dengan sesuatu yang menyakiti individu, bekerja ubat homeopati oleh membangkitkan sistem imun individu, yang membolehkan dia / dia untuk mewujudkan semula kesejahteraan dan mengelakkan penyakit.

Manfaat ubat-ubatan Homeopati:

Homeopati harus menjadi pilihan pertama rawatan kerana:

• Homeopati adalah sangat berjaya. Apabila ubat yang betul diambil, hasilnya adalah cepat, mutlak dan berkekalan.
• Homeopati adalah benar-benar selamat. Wanita hamil dan bayi boleh menggunakan Homeopati tanpa risiko kesan sampingan. Ubat-ubatan homeopati juga boleh diambil bersama-sama dengan ubat lain tanpa kesan sampingan yang tidak perlu.
• Homeopati adalah semula jadi. Ubat-ubatan homeopati biasanya dibuat dengan bahan-bahan yang didapati daripada sumber semula jadi.
• Homeopati berfungsi dalam penyegerakan dengan sistem ketahanan anda, berbeza beberapa ubat-ubatan konservatif yang menghalang sistem imun.
• pil Homeopati tidak ketagihan - sekali dibantu, anda boleh meneruskan penggunaannya.
• Homeopati adalah holistik. Ia menjaga semua tanda-tanda secara keseluruhan, yang sebagai fakta perkara-of-bermakna bahawa ia menjaga sumber, bukan tanda-tanda. Ia tidak percaya dalam memberikan ubat-ubatan yang berbeza untuk sebab-sebab yang berbeza.
• Homeopati adalah pengganti yang berjaya untuk antibiotik dalam penyakit berjangkit, menghasilkan tiada kesan sampingan dan membawa pemulihan pesat.
• Dos minimum ubat homeopati tidak atas segala keajaiban, kerana dos minimum adalah sangat berkesan, dan tidak toksik.
• Homeopati adalah sesuai untuk bayi dan kanak-kanak, terutama dalam merawat penyakit biasa seperti batuk, sejuk, demam dan cirit-birit. Ia juga membantu kanak-kanak dengan masalah tingkah laku seperti, katil-membasahkan, ibu jari-menghisap, kebimbangan dan lain-lain
• Terdapat penyakit seperti tonsilitis, fistula, lampiran, batu karang, sista ovari dan lain-lain, yang boleh disembuhkan tanpa pembedahan menggunakan ubat homeopati.
• Jangkitan virus seperti campak, cacar air, penyakit kuning dan lain-lain, juga boleh dirawat dengan homeopati.
• Homeopati mempunyai penawar untuk hampir semua jenis alahan termasuk alahan makanan, eczemas, bronkitis asma dan lain-lain

Rakyat telah menjadi lebih cenderung kepada ubat-ubatan alternatif dan bukannya antibiotik biasa. Homeopati telah mendapatkan populariti kerana komposisi yang lembut dan kesan yang berpanjangan. Rawatan penyakit ini tidak hanya keutamaan orang hari ini, tetapi membuat sistem imun yang kuat dan rintangan membangun yang baik adalah apa yang rakyat mahu.

Bapa negara, Mahatma Gandhi berkata kira-kira homeopati yang Homeopati menyembuhkan peratusan yang lebih besar daripada kes-kes daripada mana-mana kaedah lain rawatan dan adalah di luar keraguan yang lebih selamat dan lebih menjimatkan dan paling lengkap sains perubatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar