Rabu, 18 November 2015

NHS Cystitis - Mengapa Doktor Gagal Menawarkan Remedy Bebas Dadah

NHS Cystitis - Mengapa Doktor Gagal Menawarkan Remedy Bebas Dadah

Jika anda sedang mencari untuk "NHS cystitis" ia mungkin anda mengikuti kebijaksanaan konvensional yang mencadangkan doktor kami sentiasa memegang penyelesaian terbaik untuk semua masalah perubatan.

Sebagai pesakit jangkitan pundi kencing (cystitis) selama beberapa tahun, saya ingin berkongsi secara ringkas pengalaman dan detail saya bagaimana saya menemui penawar semula jadi benar-benar tidak berbahaya untuk cystitis bahawa NHS tidak dapat tidak akan gagal untuk memaklumkan kepada anda tentang.

NHS Cystitis Nasihat Apakah cenderung kepada Antibiotik
Sebagai pelajar dengan beban kerja yang berat dan kehidupan yang sibuk sosial yang termasuk teman lelaki baru, saya pada mulanya mempunyai idea kecil yang cystitis adalah kira-kira untuk memainkan peranan penting tetapi tidak diundang dalam hidup saya.

Apabila ia menyerang kali pertama saya secara semula jadi dihubungi doktor saya (seperti yang anda lakukan) sedang mencari penawar segera.

Doktor saya tidak lama lagi pasti cystitis bakteria dan segera ditetapkan antibiotik. Seperti yang saya mendapat tahu kemudian, ini adalah amalan perubatan standard di seluruh dunia untuk jangkitan pundi kencing. Saya juga mendapati bahawa antibiotik tidak sentiasa penyelesaian yang terbaik untuk cystitis bakteria.

Gejala cystitis dan NHS Cystitis Nasihat
NHS menasihatkan bahawa Cystitis (yang bermaksud keradangan pundi kencing) adalah disebabkan oleh bakteria dari luar badan mencari jalan ke dalam saluran kencing dan menyebabkan bengkak dan kesakitan kerap akut.

Tanda-tanda utama cystitis termasuk rasa terbakar ketika membuang air, memerlukan kencing sangat kerap, sakit dari pundi kencing dan secara amnya berasa tidak sihat. Selalunya, anda pergi segera untuk kencing hanya untuk mencari anda mempunyai cecair yang sedikit atau tidak untuk lulus.

Jika tidak dirawat, jangkitan ini boleh memburukkan lagi dan anda mungkin mengalami lulus darah dan kesakitan yang lebih teruk seperti jangkitan merebak ke buah pinggang.

NHS nasihat cystitis adalah untuk segera berjumpa dengan doktor anda.

Mengapa Antibiotik Mungkin Tidak Jadi Penyelesaian Terbaik Anda
Doktor NHS anda biasanya akan memberikan anda satu kursus tiga hari antibiotik. Dalam beberapa kes bakteria di dalam pundi kencing anda mungkin tahan kepada antibiotik yang ditetapkan, dan kursus jangka panjang antibiotik yang lebih kuat mungkin diberikan.

Sebagai pandangan peribadi semata-mata - berdasarkan penemuan saya yang berkesan, rawatan cystitis semulajadi - Saya cadangkan bahawa antibiotik adalah bersamaan perubatan memecahkan kacang dengan eretan-tukul.

Kerana kedua-dua badan dan bakteria yang mendasari boleh menjadi kebal kepada antibiotik, mungkin ia adalah lebih bijak untuk menyimpan ubat-ubatan ini berat-berat 'systemic' untuk kemungkinan anda mungkin memerlukannya kemudian dalam keadaan yang berpotensi lebih mengancam nyawa.

Itu hanya pendapat saya, tetapi saya fikir ia adalah salah satu yang sah.

Bagaimana saya Learned Berhenti Bergantung kepada Antibiotik
Seperti yang saya menjadi pesakit kerap cystitis saya menerima preskripsi tetap antibiotik. Saya mula percaya ini adalah tidak sihat dan bahawa mesti ada cara yang lebih baik untuk menangani jangkitan ini.

Saya menghabiskan masa mengeruk Internet dan cuba beberapa ubat semula jadi yang disyorkan, seperti air barli dan jus kranberi.

Jauh daripada memperbaiki keadaan saya mendapati bahawa ini seolah-olah untuk meningkatkan kesakitan. Ia adalah pendapat saya bahawa 'penawar' berhutang lebih kepada mitos dan cerita rakyat daripada mana-mana kebenaran yang kukuh. Asid dalam minuman ini sebenarnya boleh menggalakkan bakteria dan bukannya menggalakkan mereka.

Ia adalah sekitar masa ini yang saya dapati air terjun D Mannose dihasilkan oleh Sweet Menyembuhkan of York.

Mengapa Ia Kemungkinan untuk Katakan "Tidak, Terima kasih" kepada Antibiotik
Bukan sahaja air terjun D Mannose nama yang aneh, ia juga produk ganjil. Ia dihasilkan sepenuhnya dari bahagian sesuatu jenis pokok.

Walau bagaimanapun, maklum balas pelanggan di laman web Menyembuhkan Sweet begitu bersemangat berhubung dengan pengalaman rakyat dalam menghentikan cystitis berterusan mereka, saya memutuskan untuk memberi rawatan ini pelik alternatif cuba.

Untuk memotong cerita panjang pendek, Air Terjun D Mannose secara konsisten memberikan saya keputusan yang boleh dipercayai. Dalam masa beberapa beberapa jam mengambil dos yang disyorkan, saya telah secara konsisten melihat peningkatan yang ketara dalam gejala cystitis saya. Menjelang keesokkan hari, perkara yang kembali normal.

Air terjun D Mannose Versus Antibiotik
Saya percaya bahawa kebanyakan nasihat cystitis NHS adalah profesional, bunyi dan munasabah. Antibiotik secara rutin diberikan kepada pesakit cystitis jelas berkesan yang menghalang cystitis pada mulanya.

Walau bagaimanapun, Air Terjun D Mannose adalah sama berkesan dalam menghentikan cystitis dalam pengalaman saya dan pada pandangan saya ia berfungsi lebih cepat.

Ini adalah sebahagian besarnya masalah pilihan. Jika matlamat utama anda adalah untuk mengelak daripada mengambil jumlah yang tidak perlu ubat-ubatan yang boleh melemahkan pertahanan semula jadi badan anda, kemudian air terjun D Mannose adalah bebas dadah alternatif yang berkesan dan boleh dipercayai untuk standard NHS nasihat cystitis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar